Tilmeld dig teoretisk navigationskursus

08-09-2022

Navigationskursus er et af kravene for både at få KvS førerbevis og Dansk Sejlunions Duelighedsbevis. KvS elever kan tage undervisning i teoretisk navigation hos de af vores naboklubber, i Kalkbrænderihavnen eller Svanemøllehavnen, herunder for eksempel Sejlklubben København (SKK) og Kjøbenhavns Amatør Sejlklub (KAS). Du kan også tage teoretisk navigation på de aftenskoler, der udbyder navigationskurser.

Skriv fx til vores naboklub i Kalkbrænderihaven, SKK, på sejlerskolen@sejlklubbenkbh.dk med navn, KvS-medlnr, tlf.nr.og e-mailadrresse for at tilmelde dig deres undervisning i teoretisk navigation. Det koster 450 kr. eksklusiv undervisningsmateriale. Undervisning starter normalt i starten af november.

Er du nybegynder anbefaler vi, at du først tager navigationskurset efter, at du har sejlet en sæson. Det giver dig bedre muligheder for at forholde dig til det teoretiske, når du har lært det at kende i praksis.

Se alle nyheder