Bliv en del af bestyrelsen i KvS

06-09-2024

Kære KvS’er, vi har netop sendt en besked rundt vedr, nye kræfter til bestyrelsesarbejdet. Der er brug for nye kræfter i vores bestyrelse - Rikke Søndergaard stiller desværre ikke op som forkvinde til næste periode (efter næste generalforsamling april 2025). Derfor mangler vi en ambitiøs og iderig kvinde, der ønsker at arbejde for at sikre vores klub styrer sikkert videre.

Der er også brug for nye kræfter som bestyrelsesmedlem.

Bestyrelsen består af en skøn gruppe kvinder, så det er et fedt fællesskab at blive en del af. Du behøver ikke at have prøvet det før. Så længe du er fuld af gode ideer til forbedringer og nye tiltag, bidrager med godt humør og har lyst til at sætte en retning for klubbens videre drift sammen med bestyrelsen.

Der er mange spændende områder at kaste sig over!

Opgaver du skal tage dig af som forkvinde er for eksempel:

Skriv til info@kvindeligsejlklub.dk eller direkte til Rikke, Forkvinde på tlf. 31368732, så fortæller hun gerne mere om, hvad det hele går ud på.

Sejlerhilsner,