Afriggerfest på vej!

08-09-2022

Sæsonen er allerede over halvvejs og vi må sande at efteråret er landet. Selvom det begynder, at vi snart skal lægge sejladerne på pause, så betyder det også at vores traditionsrige afriggerfest er på vej! Og vi glæder os til at se jer alle.

Planlægning af afriggerfesten påbegyder i disse uger og datoen vil snarest blive meldt ud, men bliver som sædvanligt nok i starten af november.
Traditionen tro håber vi at mange af de nyeste medlemmer vil deltage i planlægningen.

Afriggerfesten sætter punktum for sæsonen på vandet, og kickstarter alle de hyggelige vintermåneder som kommer til at byde på masser aktiviteter i klubhuset. Med lækker mad, sjove indslag og massere af sørøverhistorier rundt om bordene, er der altid lagt op til en fantastisk aften.

Se alle nyheder